Minä täällä taas

Ei ole oikein tullut kirjoiteltua kaiken hässäkän keskellä. Tai no jaa, ei oikeastaan ole ollut mitään hässäkkää vaan väliaikainen unohdus eli laiskuus

 

Minulla ei oikeastaan ole mitään erityistä puheenaihetta, päätin vain tulla tänne lörpöttelemään päättömia asioita muistaessani taas blogin olemassaolon. 

Asiasta kukkaruukkuun (tai kynäpurkkiin, ihan miten vain) olen nyt "virallisesti" lopettanut punaisen lihan syönnin. En siis ole islamin uskoinen tai mitään siihen suuntaan, en vain halunnut syödä sitä enää :D Joidenkin mielestä se on outoa, mutta ei se minua haittaa. Tarkemmin ajatetuna en oikein jaksa ollenkaan välittää mitä ihmiset minusta sanoo, kunhan eivät paljoa hauku. Jos haukkuvat niin minulla on paha tapa kostaa :D 

*pään sisällä*

Paha Mio: Kosta kosta kosta kostaaahh!

Hyvä Mio: Mitäs jos otettaisiin rauhallisesti ja jätettaisiin kostaminen väliin?

Paha Mio: Ei käy!

Hyvä Mio: Sen on käytävä tai tästä ei seuraa mitään hyvää.

Paha Mio: Haittaako se?

Hyvä Mio: Se hankaloittaa elämää huomattavasti.

Paha Mio: Haittaako se?

Hyvä Mio: Haittaa.

Minä: Turpa tukkoon molemmat!

 

Anteeksi välikohtaus, en voi itselleni mitään.

 

*jälleen pään sisällä*

Paha Mio: Buahahahahaaa, voitin!

Hyvä Mio: Kuinka niin?

Paha Mio: Voitin koska hän ei voi itselleen mitään! *voitontanssi*

Hyvä Mio: Hän kyllä tarkoitti kaiken tämän kirjoittamista ylös, ei kostamista.

Paha Mio: Aivan sama, voitin silti.

Hyvä Mio: Jahas

 

~Mio